Monday, December 14, 2009

Gambar2 dirumah Habibah

Assalamualaikum geng smsj semua..
seperti yg aku janjikan,n3 ari ni aku
muatkan gambar2 mini reunion smsj
dirumah habibah pd ahad lepas,sempena
majlis menyambut menantu, di felda simpang waha
ini antara yg menghadirkan diri,yg lain tak
berkesempatan nak jumpa atau tak berkesempatan
nak datang...
antara yg sempat aku jumpa,selain emak pengantin
ialah zaiha,zauyah,latifah dan arbakyah....
dan perjalanan balik,aku terserempak dgn sarian
bersama isteri dan anaknye...
sempat jugak la kami bertukar2 no phone,
sarian masih tinggal dipontian...
dari kiri habibah,aku,zaiha dan latifah













zaiha & arbakyah














aku, latifah dan zauyah














aku,zaiha & latifah













aku,sarian dan isterinye













4 comments:

  1. Tan..syabas ko dapat jumpa kekawan lama kita..Tapi tu la. Ko terlewat setahun! Kita org dah jumpa 131208..
    Camna pun aku ucapkan semuga ko berbahagia dan sejahtera selalu.

    ReplyDelete
  2. salam,
    mber..
    Alhamdulillah...kita merancang Allah yg menentukan..InsyaAllah ader rezeki panjang umur
    tahun depan kita jumpa lagi..reunion ke3
    terima kasih atas ucapan

    ReplyDelete
  3. Salam Jastan,
    Klau kat rumah Bibah, ramai geng pompuang yang datang, kat rumah saya ramai geng lelaki .... Kalau ada alamat Sarian, atau no hpnya, boleh beri kat kami tak?
    Tahun depan pujuklah sarian datang sama ke reunion kita yg ke 3.... teringin sangat nak jumpa, dah bercucu ke dia?

    ReplyDelete
  4. w'salam fati,
    pe kaba?tahniah dpt menantu..
    ni no phone sarian 018-7716620
    tima kasih singgah blog aku..
    tadi ptg bagio & said dtg jumpa aku..
    sameha pun ade..insyaAllah klu ade rezeki dan diizinkan Allah kita akan berjumpa..

    ReplyDelete